پاورپوینت آشنایی با كسب و كار كارت های الكترونیكی بانكی

مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان پاورپوینت آشنایی با كسب و كار كارت های الكترونیكی بانكیقابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
پاورپوینت آشنایی با كسب و كار كارت های الكترونیكی بانكی|40250049|wla|دانلود پاورپوینت آشنایی با كسب و كار كارت های الكترونیكی بانكی,بررسی آشنایی با كسب و كار كارت های الكترونیكی بانكی,پاورپوینت جامع و کامل آشنایی با كسب و كار كارت های الكترونیكی بانكی,کاملترین پاورپوینت آشنایی با كسب و كار كارت های الكترونیكی بانكی,پکیج پاورپوینت آشنایی با كسب و كار كارت های الكترونیكی بانكی,آشنایی با كسب و كار كارت های الكترن

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 73 صفحه

آشنایی با كسب و كار كارت های الكترونیكی بانكی - قبل از اینکه به تجارت الکترونیک اشاره کنیم، - قبل از اینکه به کارت های الکترونیکی بانکی
بعنوان رکن اساسی در تجارت الکترونیک اشاره نمائیم، - قبل از اینکه به ابزارهای پرداخت پول الکترونیکی
بعنوان سرفصل اصلی حاکم بر کارت های الکترونیکی
بانکی اشاره کنیم، - قبل از اینکه به سیستم های پرداخت الکترونیکی و
بانکداری الکترونیکی به عنوان بستر ابزارهای
پرداخت پول الکترونیکی اشاره کنیم، این سئوال را مطرح می کنیم که: پول چیست و چه وظیفه ای
در معاملات دارد؟ چهار وظیفه اصلی پول: - وسیله مبادله Medium of exchange - وسیله پرداخت دیون Discharge a debit - وسیله ذخیره ارزش Store of Value - واحد شمارش Unit of account انواع پول و شبه پول 1- پول شامل سکه، اسکناس و سپرده های دیداری 2- شبه پول شامل انواع سپرده های غیر دیداری صادره توسط بانکهای تجاری هر نوع ابزاری که بتواند چهار وظیفه فوق را انجام دهد، نوعی کالای جایگزین پول محسوب می شود. چهار هدف در ابداع ابزارهای نوین پولی 1- کاهش هزینه انتشار پول 2- کاهش مشکلات نگهداری و جابجایی پول 3- افزایش سرعت انتقال پول 4- امنیت پول حال این سئوال را مطرح می کنیم که: بستر لازم
برای انجام معاملات چیست؟ با پیدایش بانکداری: - نظام مبادلات حضوری و دو طرفه یعنی ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده به نظام مبادلات سه جانبه و چند جانبه یعنی با حضور واسطه های پرداخت و دریافت ، توسعه یافت. نظام (سیستم) پرداخت عبارت است از: - مجموعه ساز و کارهایی که امکان دریافت، پرداخت و انتقال وجوه بین طرفین معاملات و نقل و انتقالات مبتنی بر پول را فراهم می کند.
سیر تکاملی سیستمهای پرداخت را به سه دوره تقسیم می کنند: 1- دوره نقدینگی 2- دوره سیستمهای پرداخت کاغذی 3- دوره سیستمهای پرداخت الکترونیکی
(EFT1) - نسل اول: بر بستر تلفنگرام و تلگراف Electronic Founds Transfer (EFT) - نسل دوم: بر بستر سیستم تبادل الکترونیکی داده ها (2EDI) تکنولوژیهای الکترونیک، مخابرات و کامپیوتر،
سه رکن اساسی در توسعه سیستمهای پرداخت
الکترونیکی بشمار می روند. سیستمهای پرداخت الکترونیکی موجب بروز تحول
در نظام بانکداری و پیدایش بانکداری الکترونیکی شد. دو زیرساخت اساسی بانکداری الکترونیکی: 1- سیستمهای پرداخت الکترونیکی 2- ابزارهای پرداخت پول الکترونیکی انواع خدمات بانکداری الکترونیکی: 1- سیستمهای پرداخت بین بانکی (SWIFT) 2- حسابهای الکترونیکی بانکی جهت حذف
عملیات دستی در بانک ها 3- ابزارهای پرداخت پول الکترونیکی در اینجا به این سئوال می رسیم که : ابزارهای پرداخت
پول الکترونیکی
کدامند؟ 1- تغییر ماهیت ملموس پول به غیر ملموس 2- استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک سه ویژگی عمده در ابزارهای پرداخت پول الکترونیکی: 3- امکان انجام عملیات غیرمتمرکز و برخط
(On-Line) کارت های الکترونیکی بانکی،
ابزارهای پرداخت پول الکترونیکی و یکی از دستاوردهای اساسی سیستمهای پرداخت الکترونیکی بشمار می آیند. کارت های الکترونیکی بانکی، چهار وظیفه اصلی
پول را انجام می دهند: - وسیله مبادله - وسیله پرداخت دیون - وسیله ذخیره ارزش - واحد شمارش کارت های الکترونیکی بانکی چهار هدف ذیل را مهیا می نمایند: 1- کاهش هزینه انتشار پول 2- کاهش مشکلات نگهداری و جابجایی پول 3- افزایش سرعت انتقال پول 4- امنیت پول انواع کلی کارت های الکترونیکی بانکی از نظر
نوع تکنولوژی: 1- کارت های مغناطیسی با قابلیت ذخیره اطلاعات کم 3- کارت های هوشمند (Smart Card) با قابلیت ذخیره اطلاعات زیاد در کارت های مغناطیسی، به ازاء هر بار استفاده می بایست بصورت برخط به مرکز پشتیبانی کارت مرتبط گردید و تبادل داده انجام داد. در کارت های هوشمند به ازاء هر بار استفاده، اطلاعات در کارت ذخیره می شود و نیازی به ارتباط موردی با مرکز پشتیبانی کارت نیست. برای استفاده از کارت، نیاز به دستگاه کارت خوان می باشد که در انواع پایانه فروش (POS) و دستگاههای خودپرداز (ATM) مرسوم هستند. برای استفاده از کارت، نیاز به برقراری ارتباط بین ذینفعان اصلی و موثر بر سیستم خدمات کارت به شرح ذیل می باشد: دارنده کارت (Card Holder) پذیرنده کارت (Merchant) بانک صادرکننده کارت (Issuer) بانک پذیرنده کارت (Acquirer) ساده ترین ارتباط با حداقل ذینفعان دارنده کارت بانک در این حالت دستگاه ...

توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


مطالب دیگر:
📂رمز های بازی gta5 همراه با توضیحات (عکس العمل) برای کامپیوتر 📂بررسی یادگیری مشاركتي ،رقابتی ،انفرادي بر ميزان يادگيري و ياد داري با نقش واسطه ای مهارتهای ذهن آگاهی وسرسختی📂عاشورا و جلوه های آن در ادبیات معاصر📂پاورپوینت سیری در مباحث شهرسازی و معماری- مدیریت شهرسازی و معماری📂پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل سوم- مدل رگرسیون دو متغیره: مساله تخمین)📂پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل چهارم- مدل نرمال: مدل رگرسیون خطی نرمال کلاسیک)📂پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل پنجم: رگرسیون دو متغیره: تخمین فاصله ای و آزمون فرضیه)📂پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل ششم: گسترش مدل رگرسیون خطی دو متغیره)📂پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل هفتم: تحلیل رگرسیون چند متغیره: مساله تخمین)📂پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل هشتم: تحلیل رگرسیون چند متغیره-مساله استنتاج آماری)📂قیام تنباکو📂پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل نهم: روش ماتریسی مدل رگرسیون خطی)📂پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل دهم: همخطی)📂پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل یازدهم: ناهمسانی واریانس)📂پاورپوینت اقتصاد سنجی (فصل دوازدهم: خود همبستگی)📂پاورپوینت نگهداری تعمیرات در ایزو و الزامات آن📂پاورپوینت بررسی نحوه اجرای نگهداری و تعمیرات در کارخانه کاشی یزد سرام کویر📂پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک مراحل و متدها📂پاورپوینت مدیریت کیفیت (QFD)📂پاورپوینت نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان RCM📂پاورپوینت قابلیت اطمینان، قابلیت دسترسی و قابلیت تعمیر پذیری📂پاورپوینت ایجاد انگیزه در کارکنان (بخش نت)📂پاورپوینت مسئله تخصیص نمایی (QAP)📂پاورپوینت مدل ABS MODEL3📂حسابداری و قوانین مرتبط با حقوق دستمزد